Venba
Venba, 1980'li yıllarda ailesiyle birlikte Kanada'ya göç etmiş Hintli bir anneyi oynadığınız, öyküsel bir aşçılık oyunudur. Aile, sevgi ve kayıp gibi temalar üzerine kurulu bu hikâyede çeşit çeşit yemekler pişirecek, tarifleri kaybolmuş lezzetleri ortaya çıkaracak ve sohbetten sohbete atlarken yeni şeyler keşfedeceksiniz. Ağızları Sulandıracak Yemekler Yapın Venba'nın yemek tariflerinin yazılı olduğu defteri, Kanada'ya taşınırken zarar görür. Geride bırakılan o yuvayı anımsatan leziz mi leziz, görenin ağzını sulandıran yemeklerin kayıp tariflerini ortaya çıkarın. Keşfedin, Sohbete Dalın, Deneyimleyin Günlük yaşamın getirdiği zorluklarla yüzleşirken aileyi daha yakından tanıyın, farklı farklı konularda sohbet edin ve keşfedin.