VANQUISH
Xbox 360'ın bir klasiği olan VANQUISH hızlı, akıcı ve çılgın bir dövüş sistemi sunan aksiyon dolu bir bilim kurgu nişancı oyunu. Bu eşsiz saldırgan ve savunmacı hamle ve kinetik dövüşleri ekleyerek bir sonraki seviyeye tetikçi tarz alır.