Valkyria Revolution
Jutland'in seçkin askerlerinden oluşan Vanargand, yaşanan devrimin ardından Ruzi İmparatorluğu'nu bozguna uğratmak ve ölümün ta kendisi olan Valkyria'yı durdurmak için birlik olmak zorundadır. Politik entrikalar, gerçek zamanlı çarpışma ile taktiksel stratejiyi harmanlayan bir savaş sistemi, göz kamaştırıcı bir görsel tarz ve daha pek çok unsurla oldu olan Valkyria Revolution oyuncuları ümitsiz bir savaşın ön cephelerine gönderecek. Gelişmiş mana silahları kuşanmış ve güçlü ragnite büyüleri kullanan bu yaşlı anti-Valkyria mangası korkutucu Valkyria tehdidiyle çarpışmak için saldırıya geçecek. Ancak, Vanargand'ın birlik komutanı Amleth Gronkjaer korkunç bir sır saklıyor. Acaba kendisi, korumaya yemin ettiği ülkenin dostu mu yoksa düşmanı mı?