Undead Horde
Sen bir ölüm büyücüsüsün – ölülerin kaldırıcısı. Undead Horde, aksiyon RPG, strateji ve hack’n’slash elementleri içeren nekromantik bir aksiyon oyunudur. Neredeyse bütün düşmanları yeniden canlandır ve onlarca yaşayan ölü hizmetkârdan bir ordu yarat. Komutayı alarak yaşayan ölü savaş makineni yaşayanlara ve onların lideri Kral Paladin Benevictor’a gönder. Ölüm büyücünü sonsuz sayıdaki ganimetle kuşat ve ordunu nihai zafere götür!