Ultra Street Fighter IV - SUPER STREETFIGHTER IV Upgrade
Süper SFIV Ultra oluyor! Yeni meydan okuyucular Decapre, Elena, Hugo, Poison ve Rolento, toplam 44 karakterle dövüşe katılıyor. Bakiye güncellemeleri, yeni aşamalar ve YouTube yüklemesi bu pakette! Not: Bu içerik, yalnızca Super SFIV ve SSFIV Arcade Sürümü ile uyumlu olup bağımsız bir içerik değildir. Ek olarak Ultra SFIV (alternatif kostümler hariç) sürümünde yer alan içeriğin aynısı yer alır. Güncelleştirmeden sonra, Super SFIV ve Super SFIV Arcade Sürümünü indiremezsiniz.