UFL Open Beta
UFL'e hoş geldin!_x000d_ _x000d_ Oynaması ücretsiz futbol oyunu UFL'de zengin bir meta oyun deneyimi, gerçek futbolcular, havalı markalar ve dünyadaki en iyi futbol kulüpleri seni bekliyor. Eşsiz içerikler ve çeşitli formalar, kramponlar, eldivenler, toplar ve stadyumlar da cabası. Sıfırdan bir kulüp kur, gerçek futbolcularla takımını oluştur ve istediğin şekilde özelleştir. Dünyanın dört bir köşesindeki oyuncularla rekabet et, yeni başarılar elde etmek için sıralamada yüksel._x000d_ UFL'e katılarak futbolun sınırsız ve çarpıcı sanal dünyasına adım at!