Ücretsiz Süper Modifiye Araba
Çevrimiçi yarışmak için Süper Modifiyeli 5ZIGEN Honda Civic'i al ve Süper Modifiye Paketini indirmiş olan oyuncularla çevrimiçi çok oyunculu etkinliklere katıl.