UBOAT
UBOAT öncelikle bir MÜRETTEBAT YÖNETİMİ oyunudur, başarınız denizaltıyı manuel olarak kontrol etmenize değil adamlarınıza liderlik etmenize bağlıdır. UBOAT'ta tekneyi kontrol etmek için mürettebatı kontrol edersiniz. Onların fiziksel ve ruhsal sağlıklarıyla ilgilenirsiniz, çünkü denizciler aç, yorgun ve moralleri düşükse, bir çatışmayı bile kazanma şansları yoktur. HAYATTA KALMA Kapsamlı hasar sistemi, oyunun hayatta kalma unsurlarının temelini oluşturuyor. Alınan hasarın etkisi olarak, oyuncunun yaratıcılığını ve sakin kalma yeteneğini test eden benzeri görülmemiş durumlar ortaya çıkacaktır. Tüm mürettebatı kurtarmaya çalışabilir veya diğerlerini kurtarmak için birini geride bırakabilirsiniz. Geminiz açık denizlerde seyahat ederken, kendinizi sık sık tek başınıza bulacaksınız. Yolculuk sırasında aldığınız kaynakları en iyi şekilde harcamak için yönetim becerilerinizi kullanın ve özel durumlarda müttefiklerinizden yardım isteyerek veya düşman gemilerinin enkazlarını yağmalayarak onları denizde kurtarmaya çalışın. -Akümülatörlerinizi daha uzun süre çalışır durumda tutmak için gereksiz cihazları devre dışı bırakın. -Oksijeni korumak için mürettebatınıza ranzalarında kalmalarını söyleyin. -Mürettebatın morali düşükse, kalplerini güçlendirmek için onlarla bir Skat seansı oynayın veya yakındaki radyo istasyonlarından müzik çalın. KRIEGSMARINE KARİYERİ Oyun boyunca Kriegsmarine karargâhından görevler alacaksınız. Bu görevler asla doğrusal değildir ve bu görevler sırasında ek emirler alabilir veya beklenmedik sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Karargâhtan gelen görevleri cesurca tamamlamak, emrinizdeki birim için ek bütçe ve bir u-bot kaptanı olarak artan itibarınızın kabul edilmesiyle ödüllendirilir. Geminizi yükseltmek ve düşmanın teknolojik ilerlemelerine ayak uydurmak için buna ihtiyacınız olacak. -Ödüllendirilen fonlar için geminizi yükseltin. -İtibar puanları için ek izinler alın. -Yeni ekipmanlar satın alın - yeni torpido türleri, sonar tuzakları, CO2 emiciler ve çok daha fazlası. -Diğer şeylerin yanı sıra, yeni teknolojilerin araştırılmasını hızlandırmak için subaylarınızı karargahta özel görevlere gönderin. DOĞRU SIMÜLASYON Oyunun simülasyon unsurları çok gerçekçidir, ancak bu asla oyun kalitesinden ödün vermek anlamına gelmez. Kapsamlı simülasyon unsurlarına rağmen UBOAT normal bir oyun gibi oynanabilir ve karmaşık konular daha sonra öğrenilerek komuta edilen birim için daha iyi bir kaptan olunabilir. Her bölmedeki balastın geminin trimi (eğimi) veya Dünya'nın eğriliği üzerindeki etkisi gibi küçük şeyler bile oyunda aslına sadık kalınarak yeniden üretilir. Yönetim becerilerinizi kanıtlayın ve işleri hızlandırmak için memurlarınıza hızlıca iş atayın. Öte yandan, bir şey yapılması gerekiyorsa, bunu kendi başınıza yapmanın daha iyi olacağını düşünüyorsanız - periskopun, hidrofonun veya 88 mm güverte topunun arkasına oturun ve meseleleri kendi ellerinize alın!