Twelve Minutes
TWELVE MINUTES, tıkla-sürükle arayüzüyle kolay erişilebilir, tepeden bakışlı ve gerçek zamanlı bir etkileşimli gerilim oyunu. Karınla baş başa geçirmeyi planladığın romantik akşam, evini basıp karını cinayetle suçlayan ve seni döve döve öldüren bir polis dedektifi yüzünden kâbusa dönüşür... Her şeyin bittiğini sandığın an kendini tam da hayatını kâbus eden dehşetin kapına dayandığı ana geri dönmüş bulursun. ON İKİ DAKİKA süren bir zaman döngüsünde sıkıştın kaldın ve artık aynı dehşeti defalarca ve defalarca yaşamak zorundasın... Ta ki başına geleceklerin bilgisini kullanarak düğümü çözmenin ve döngüyü kırmanın bir yolunu bulana kadar. CİNNET'in kâbusumsu gerilimi, ARKA PENCERE'nin klostrofobisi ve MEMENTO'nun parçalı yapısı TWELVE MINUTES oyununda harmanlanıyor. Oyunu James McAvoy, Daisy Ridley ve Willem Dafoe gibi yıldızlar seslendiriyor.