Turok: Origins
Efsanevi Turok savaşçıları olarak oynayarak vahşi dinozorlara ve galaksideki tüm insanların kökünü kazımakta kararlı korkunç bir uzaylı tehdidine karşı savaş. Güçlü silahlarla ve yeteneklerle düşmanlarını yok et ve öldürdüğün düşmanların DNA'larını kullanarak cephaneliğini yükselt. İnsanlığı kurtaracak gizemleri açığa çıkarmak için tek başına veya arkadaşlarınla çok riskli bir maceraya çık. Ana Özellikler: - Düşmanlara Karşı Savaş: Karada, havada, bataklıklarda ve mağaralarda oyuncuların becerilerinin sınırlarını zorlayacak çeşitli dinozorlara, yaratıklara ve boss'lara karşı tek başına veya arkadaşlarınla savaş. Oyuncuların hayatta kalmak için yakın dövüş saldırıları, özel yetenekler ve ince ayarlanmış silahlar gibi tüm imkânlarını kullanmak zorunda olduğu şiddetli çarpışmalara gir. - Cephaneliğini Kullan: İleri seviye silahlarının kilidini açıp onları yükselterek savaşlara hükmet ve düşmanlarını ortadan kaldır. Plazma tüfekleri, ışın silahları, keskin nişancı tüfekleri, yaylar, av tüfekleri ve niceleri emrine amade. - DNA Güçlerinin Kilidini Aç: Öldürdüğün düşmanlardan ve çevreden DNA çıkararak gerçek zamanlı olarak kostümünde evrilen ve oyunun gidişatını değiştirebilecek güçlerin kilidini aç. Her DNA gücü sadece görünüşünü iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda sana savaşta avantaj kazandırmak için yükseltilebilir yetenekler ve beceriler sunar. - Kayıp Diyarlarda Destansı Bir Hikâyeyi Deneyimle: Oyuncular, Turok'un görevleriyle çeşitli gezegenlerdeki büyüleyici ancak ölümcül diyarlarda bir yolculuğa çıkacak. Kadim tapınaklardan ve çorak vadilerden ormanlara, her konum ters köşelerle dolu unutulmaz bir hikâyenin parçalarını içeriyor.