Turmoil
Turmoil, oyuncularına 19. yüzyılda Kuzey Amerika'da yaşanan petrol furyasından esinlenen, görsel açıdan büyüleyici ve keyif verici bir simülasyon deneyimi sunuyor. Sen de bu furyaya katıl ve zamana karşı rekabet ederek başarılı bir girişimci olma yolunda ilerle. Sen petrol çıkarıp satarak sermayeni artırdıkça kasaban da seninle birlikte büyüyüp gelişsin. Kasabaki açık artırmadan arazi kirala ve petrol bulmaya çalış. Kuyular kaz, verimli bir boru ağı inşa et ve silolarında depo etmek üzere petrol çıkar. Kârını maksimuma çıkarmak için doğru zamanda doğru satışlar yap. Sonrasında ise kasabanın kayalar, gaz ve buzlanma gibi konularla başa çıkmak için ihtiyaç duyduğu geliştirmeleri satın al. Kasabanın yeni başkanı olmak için rakiplerinden daha fazla kasaba hissesi elde et. * Petrol zengini olmak için kariyerine sıfırdan başlayıp rakiplerini alt ederek zirveye ulaştığın bir macera. * Petrol çıkarma çalışmalarının verimini artıracak düzinelerce geliştirme ve yeni teçhizatlar. Kasabadaki karakterlerle salonda görüş ve entrikalı iş anlaşmaları yap. * Tek oyunculu mod ile algoritmik olarak oluşturulan tam anlamıyla milyonlarca farklı bölümden birinde oyna ve bir yıl içerisinde mümkün olduğu kadar çok servet kazan. * Kasabaki açık artırmadan arazi kirala ve arayıcı, köstebek ya da tarayıcı kullanarak petrol bulmaya çalış. * Petrol fiyatlarını artırmak için doğal gazdan faydalanarak kârını ikiye katla. * Hisse açık artırmasında rakiplerinden daha yüksek teklifler ver. Turmoil - The Heat Is On ile yepyeni bir hikâye ve tonlarca petrol seni bekliyor! Evindeymiş gibi hissetmen için tasarlandı ancak bir sürü yeni mekanik ve özellik de var. İşte bu paketin sundukları! * Yeni bir kasaba (ve de başkan) ve üç bölgeden oluşan yeni, petrolü bol bir harita. * Her bölgede gücünü yeni bir yer altı kaynağı olan magmadan alan kazı mekanizmaları bulunuyor. * Sağda solda Edward, Fred ve William gibi tanıdık yüzlerle karşılaşacaksın. Malzemelerini tren vagonlarında getirdikleri için en sevdiğin kazı mekanizmalarını hemen alabileceksin. * Ayrıca barda şaibeli bir kart oyunu yürüten Philip gibi yeni insanlar da var. * Jack ise kulübesinde magma ile çalışırken ihtiyacın olabilecek araç gereçlerle uğraşır. Tavukları da pek sever kendisi. * Anthony'yi de unutmayalım tabii. Kendisi elmaslarla uğraşmak yerine her türden yer altı kaynağını alıp satabileceğin, kendisine ait bir mağazayı işletiyor. * Yeni başkansa eskisine hiç benzemiyor. Tüyoları bedava yapmakla kalmayıp açık artırma sistemini de değiştirdi. Tabii hisseler hâlâ ücretli! * Ha bu arada, kasabanın bir kedisi bile var! Gerçi boş boş gezinmekten başka bir iş yaptığı söylenemez. Zaten bu yaratıklardan ne beklenir ki? * Sıra geldi en önemlisine: Yepyeni müzikler! Müziksiz olmaz.