Transient
CONARIUM ve DARKNESS WITHIN serilerinin yapımcılarının eseri olan TRANSIENT, Lovecraft ile Siberpunk dünyalarını buluşturan bir korku oyunudur. Uzak, kıyamet sonrası bir devirde geçen bu oyunda, İnsanoğlunun son fertleri, dışarıdaki çetin dünyadan korundukları, izole bir sığınakta yaşamaktadırlar. Bu distopyan dünyada kendini kaybet ve sana ve arkadaşlarına neler olduğunu ortaya çıkar. Bulmacaları çöz, sistemleri Hack'le ve diğer boyutları keşfetmek için ağa gir. Akıl sağlığını darmaduman edecek ve kendi varoluşunu sorgulamana sebep olacak gerçeği gün yüzüne çıkar... Extended Edition ile benzersiz bir TRANSIENT deneyimi yaşa. Birtakım iyileştirmeler ve yepyeni bir sonu da içinde barındıran ek oyun içerikleriyle bildiklerinin ötesine geç. Göz alıcı 4K çözünürlüğe sahip bu kapsamlı sürümde HDR desteği, ek başarımlar, çoklu kayıt seçeneği ve güçlendirilmiş kontrol cihazı ve ısrarlı geri bildirim özellikleri bulunmaktadır. "Değişmeyen tek şey; değişimin ta kendisidir" - Heraklitos H.P. LOVECRAFT EVRENİ SİBERPUNK İLE BULUŞUYOR H.P. Lovecraft'ın kozmik varoluş ve karanlık varlıkları konu alan evreninin Cyberpunk dünyasıyla buluşmasına tanıklık et. Her iki janrın da ufuk açıcı yönlerini harmanlayan ve kendi içinde genişleten Transient bu şekilde yaşadığın deneyimin hem yeni hem de tanıdık hissettirmesini sağlıyor. PARÇALANMIŞ GERÇEKLİKLERİ KEŞFET Kor Shehr'in unutulmuş bölgelerinden Providence'ın acımasız sokaklarına kadar, Transient'te dopdolu ve unutulmaz birçok mekânı keşfedebilirsin. Gerçekliği ve bizzat kendi rüyalarını keşfet ve her biri özgün birçok dost, düşman ve varlıkla karşılaşabileceğin sanal bir dünyada gezintiye çık. KENDİ GERÇEKLİĞİNDEN KAÇ Seni oyunun içinde hissettirecek tüyler ürpertici orijinal oyun müziklerinin eşlik ettiği, dikkat çekici ve göze hoş gelen mekânlarda gezin. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKTE YOLCULUK EDEN BİR ADAM İşi için Artırılmış Gerçeklik ekipmanı kuşanmış Randolph Carter'ın kontrolünü eline al. Gelişmiş Algı Yükseltici İmplantını (PHI) kullanarak çevre mekânları araştır, ipuçlarını ara ve gerçeği ortaya çıkarmada önüne taş koyan tüm sistemleri Hack'leyerek tüm engelleri aş!