Skyhook Games'in Train Sim World 2'e özel DB BR 187'si ile modern motor gücünün zirvesini ve uzun klasikler serisinin en yeni neslini deneyimle! TRAXX serisi lokomotifler, 1990'lardan bu yana Avrupa ve ötesinin olmazsa olmazıdır. En son teknolojilere sahip ve dayanıklı bir yeni tasarımı olan TRAXX “AC3”, neredeyse her yerde çalışacak şekilde yapılandırılabilir ve aslında İsrail'in yanı sıra Avrupa'da da faaliyet yürütmektedir. Almanya'da Deutsche Bahn, 110 adet F140 AC3 siparişi verdi; bunlar yük taşımacılığı amacıyla kullanılacaktı ve DB BR 187 olarak sınıflandırılıyorlardı. Son teknoloji ürünü DB BR 187, 5600 kW çıkış gücü ve 140 km/s maksimum hız kapasitesiyle modern motor gücünün zirvesinin ürünüdür. Taşınması gereken her ne olursa olsun DB BR 187 kolaylıkla taşıyabilir ve Skyhook Games sayesinde onu Train Sim World 2: Schnellfahrstrecke Köln-Aachen hattında kullanabilirsin!