The Crew
2 saat The Crew oynamak için demoyu şimdi indirin! The Crew, oyuncuları bugüne dek görülmemiş bir şekilde birbirine bağlayan, çığır açan bir aksiyon-sürüş oyunudur. The Crew, muhteşem ayrıntılar ve sonsuz mücadelelerle donatılmış devasa bir açık dünya ile canlandırılan ABD’de arkadaşlarınızla birlikte çılgın bir sürüş deneyimi yaşamanızı sağlıyor. Zengin içeriği ve gençlere yönelik tasarımıyla The Crew aksiyon-sürüş tarzının yeni nesil oyunudur.