The Sinking City
The Sinking City korkunun ustası H. P. Lovecraft evreninden esinlenerek açık dünyada kurulmuş bir macera ve araştırma oyunudur. Yarı batık Oakmont şehri doğa üstü güçler tarafından ele geçirilmiş. Siz bir özel dedektifsiniz ve şehri neyin ele geçirdiği gerçeğini ortaya çıkartmalısınız. - H.P. Lovecraft'tan esinlenilen kasvetli atmosfer ve hikaye. - Uçsuz bucaksız açık dünyayı yürüyerek, botla, dalgıç kıyafetiyle keşfedin... - Açık soruşturma sistemi sayesinde yüksek tekrar değeri: her bir vaka bir çok yolla çözülebilir, hareketlerinize bağlı olarak farklı bir şekilde sona erebilir. - Kâbus gibi yaratıklarla 1920'lerde dövüşmek için bir silah cephanesi. - Deliliğin arkasındaki gerçeği çözebilmek için akıl sağlığını yerinde tut.