Rollerdrome (2022)
Rollerdrome, heyecanlı çatışmaları akıcı hareketlerle birleştirerek eşsiz bir aksiyon deneyimi sunan tek oyunculu bir üçüncü şahıs aksiyon nişancı oyunudur. Öldürmelerin sağlık kazandırdığı, numaraların ve grind hareketlerinin mühimmat sağladığı bu adrenalin dolu aksiyon nişancı oyununda tarzını göstererek sinematik ve anlık kararlar vermeyi gerektiren çatışmalarda kendini kanıtla. Yıl 2030. Dünyaya şirketlerin hüküm ettiği ve gerçeklikle performansın arasındaki çizgilerin bulanıklaştığı bir ortamda, acımasız ve kanlı yeni bir spor olan Rollerdrome'un şiddeti ve aşırılığıyla halk oyalanıyor ve uyutuluyor. Rollerdrome şampiyonu olmak ve Matternhorn şirketinin gerçek amacının altında yatan gizemleri ortaya çıkarmak için gerekenlere sahip misin? Oyunculara ödüllü ve büyük beğeni toplayan OlliOlli serisini hazırlayan Roll7, aşina olduğumuz bir retro gelecekte geçen nişancı-kaykay oyunu Rollerdrome'u sunuyor. Temel Özellikler: ● Eşsiz benzersiz bir üçüncü şahıs aksiyon nişancı oyunu - Heyecanlı ve anlık kararlar vermeyi gerektiren çatışmaları akıcı hareketler ve numara mekanikleriyle birleştirerek zorlu bir deneyim sunan özgün bir nişancı-kaykay deneyimi. ● Yeteneklerini sınayan bir deneyim - Rollerdrome turnuvasında eşsiz bir mücadeleye başla. Çevrimiçi liderlik tablolarıyla üstünlüğünü kanıtla, aşırı zorlayıcı bir yetenek ve çeviklik testi olan kilidi açılabilir "Out For Blood" moduyla sınırlarını zorla. ● Özgün bir kimlik - Unutulmaz dönem seslerini ve tonlarını yüksek teknolojili bir prodüksiyonla birleştirerek çizgi romanlardan esinlenilmiş eşsiz bir sanat tarzıyla resmedilen bu katliama yürek hoplatan bir arka plan sunan yepyeni ve tamamen özgün oyun müzikleri. ● Karanlık bir komplo - Farklı bir hissiyat veren bu retro gelecekteki evrende gizemli ve şeytani bir komployu ortaya çıkar.