High On Life
İşsizsin, hevessizsin, liseden yeni mezun olmuşsun ve hiçbir şey yapmıyorsun; ta ki insanlıkla kafayı bulmak isteyen bir uzaylı karteli Dünya'yı işgal edene kadar. Şimdi; bir grup karizmatik konuşan silahla birlikte, kahramanlık çağrısına cevap vermeli ve kozmosun gördüğü en ölümcül galaksiler arası ödül avcısı olmalısınız. Squanch Games'ın en yeni komedi macerasında kozmosta çeşitli biyomlara ve yerlere seyahat et, alçak Garmantuous ve onun haydut çetesine karşı savaş, ganimet topla, benzersiz karakterlerle tanış ve daha nicesini yap!