XDefiant
XDefiant, hızlı tempolu çevrim içi karşılaşmalarda en iyi olmak için yarıştığınız, oynaması ücretsiz bir birinci şahıs arena nişancısıdır. Suikastçılar, XDefiant'ın son fraksiyonu olarak 3. Sezonun gölgelerinde gizleniyor. Bu yeni fraksiyonun yeni kabiliyetleriyle düşmanları izleyin ve çoğunluğun iyiliği için savaşa dâhil olun. Yeni haritalar, silahlar, mücadeleler, Prestij ve çok daha fazlası 3. Sezonda geliyor! Özelleştirilebilen Teçhizatlar Oynama tarzınızı kendinize en uygun hâle getirmek için silahlar, eklentiler ve aletler barındıran, geniş bir cephanelikten seçim yapın. Oyun tarzınızı mükemmelleştirecek şekilde oynarken herhangi bir fraksiyon ile dilediğiniz silahı birleştirin ve yeni seçeneklere erişim kazanın. Fraksiyonlar Fraksiyonlar, simgesel Ubisoft evrenlerinden esinlenilmiştir ve her biri eşsiz kabiliyetler ile ultralara sahip farklı sınıfları temsil eder. Takımınızı toplamak için herhangi bir fraksiyondan istediğiniz karakteri seçin. Stratejinizi adapte etmek için oyun esnasında istediğiniz zaman fraksiyonunuzu değiştirebilirsiniz. Haritalar, Modlar ve Karmaşa Birçok farklı arenanın yanı sıra aralarında Bölge Kontrolü, Eşlik Etme, İşgal ve daha fazlası bulunan lineer modlar da yer alan, farklı türlerdeki tanıdık haritalarda oynayın. Standart karşılaşmalarda mücadele edin ya da bol rekabetli dereceli modda kademe atlayın. Her Sezon Yeni İçerik Her üç ayda bir yepyeni bir fraksiyon, yeni karakterler, haritalar, silahlar, kozmetikler ve etkinlikler içeren yeni bir sezona hazır olun. 3. Sezonda fazladan bir mücadele de ekliyoruz. Prestij, adanmış oyuncularımız için kilit açabilecekleri ve sergileyebilecekleri yeni bir ilerleme yolu sunuyor. Canlı bir oyun olan XDefiant, geniş çeşitlilikteki yeni ve eğlenceli içeriklerle dolu, keyifli deneyimler sunmaya her sezon devam edecek.