Pecaminosa - A Deadly Hand
Pecaminosa - A Deadly Hand, piksel sanatının cazibesini ve bir Aksiyon RPG'sinin mekaniklerini kara film atmosferiyle harmanlıyor. Daha önce böyle bir şey görmediniz ve oynamadınız. Şüphelileri sorgulayın, suç ve günahın hakim olduğu bir şehri keşfedin ve yumruklarınızı ve silahlarınızı kullanmaktan asla çekinmeyin. Bunlar çok zor bir şehirde zor zamanlar. Karakterinizin görünümünü ve ekipmanını özelleştirin ve deneyim puanlarını dört farklı parametreye dağıtan L.I.F.E. sistemi aracılığıyla gelişmesini sağlayın: Şans, Zeka, Güç ve Dayanıklılık. Ekstra para kazanmak için Blackjack oynayın, içki dükkanını ziyaret edin, serserilerle sosyalleşin, polis karakolunu ve genelevi ziyaret edin, ayrıca harika grafik ayrıntılarıyla yeniden yaratılan diğer mekanları da ziyaret edin... ve kimseye güvenmeyin. Üzerinde adınızın yazılı olduğu bir kurşun var ve sizinle tanışmak için can atıyor. HİKÂYE Tozlu sokaklarında kumar, yolsuzluk ve suçun hüküm sürdüğü, Amerika Birleşik Devletleri ile Meksika arasında bir sınır şehri olan Pecaminosa'ya hoş geldiniz. Yasaların dışında yaşayan herkes için bir yuva... ve kahramanımız, eski bir dedektif olan John Souza için, şişenin dibinde rahatlık bulmadan önce daha iyi zamanlar yaşamış bir adam. John bir sonraki işinin bir hayaletin elinden çıkacağını asla tahmin edemezdi. Charlie'nin "İki Melek" hayaleti ona bir görevle görünür: günahlarının kefaretini ödemek ve Cennet'in kapılarından geçebilmek için eski ortaklarını yakalamak. Ölülere huzur getirmek için yaşayanları avlamak.