Lemnis Gate
ÇEVRİMİÇİ HİZMETLER KAPATILIYOR Çevrimiçi çok oyunculu hizmetler 11 Temmuz 2023’ten itibaren durdurulacaktır. Bu nedenle Lemnis Gate, 11 Nisan 2023’ten itibaren satın alınamayacaktır. Lemnis Gate zamanı büken, tur tabanlı, çok oyunculu bir savaş stratejisi ve FPS oyunudur. 25 saniyelik zaman döngüsü içerisinde değişen beş tur boyunca zihin büken dört boyutlu savaşlarda çeşitli derin uzay ajanlarının eşsiz yeteneklerinde ustalaşarak rakibini becerilerinle, zekanla ve manevralarınla mağlup et. ÖNEMLİ ÖZELLİKLER FARKLI DÜŞÜN Lemnis Gate'teki karşılaşmalar, zaman döngüleri içinde gerçekleşiyor. İster düşmanını havaya uçurmak ister ajanına manevra yaptırmak ya da ister bir sonraki hamleni kurgulamak olsun eylemini gerçekleştirmek için 25 saniyen var. Tüm oyuncular sıralarını kullandıktan sonra sonraki 25 saniyelik tur başlıyor. Neler olacağının kurgusunu yaparken olmuş olan şeyle yüzleşeceksin. Beş turun her biri geçmiş, şu an ve gelecek birleşirken zaman tünelini değiştirebilmen için bir fırsat. ZAMANI BÜKEN TAKTİK-NİŞANCI OYUNU Seçebileceğin çeşitli karakterlerle nasıl oynayacağın sana kalıyor. Düşmanın yoluna hasar veren zehirli atık ser, zamanı yavaşlatarak kusursuz bir atış ya da gelecekte sana yardımcı olması için koruyucu küreler konuşlandır. Her ajan, savaş alanında belirleyiciliği olan farklı bir ekipmana ve özel yeteneğe sahiptir. KENDİNLE TAKIM OL Tek bir kişiden, yani senden oluşan takıma hoş geldin. Lemnis Gate'in yenilikçi otomatik iş birliği özelliği sayesinde kendi tarafındaki her üyeyi bizzat sen komuta ediyorsun. Otomatik iş birliği özelliği, beş derin uzay ajanının kontrolünü sana bırakıyor ve iki yarışmacının kıpır kıpır, on karakterlik karşılaşmalarda kozlarını paylaşmasına imkan sağlıyor. Kelimenin tam anlamıyla tek kişilik bir ordu ol. SAYISIZ OLASILIK, SONSUZ SONUÇ Lemnis Gate'te ilk saniyeden son saniyeye kadar her şey olabilir. Her tur, yenilmez yeni bir strateji uygulamak ya da daha önce yapılan bir hatayı telafi edebilmek için yepyeni bir fırsat sunuyor. Düşmanların güzergahlarını tahmin et, düşman hatlarına sız ve kendinle iş birliği yaparak çok katmanlı oyun planları geliştir. İçerideki ve dışarıdaki zamanı tecrübe ederek nedensellik ilkesinde yaratıcılığını konuştur. MODLAR VE KARŞILAŞMA TÜRLERI IÇEREN BIR SUNUCU İstediğin gibi bir karşılaşma oluştur. 1'e 1 ve 2'ye 2 mücadele, çevrimiçi veya çevrimdışı modları arasından seçimini yap. Türün kendini kanıtlamış örneklerinden heyecan verici üç mod arasından seçimini yap. Retrieve XM'de egzotik maddeyi toplayıp kendi kapına götürmeye çalışacaksın, Domination'da bölgeleri ele geçirme mücadelesi vereceksin ve Seek & Destroy'da ise rakibinin direnişçilerini yok etmeye çalışacaksın. İster bir arkadaşınla takım olarak "koltuğunda" yerel çok oyuncu modunun tadını çıkar ya da ister ajanlarını çevrimiçi rakiplerle kapıştır. Lemnis Gate oyun tahtasını kendi oyun tarzına uygun şekilde ayarlamana imkan sağlar.