Toro
Toro ilk simülasyon oyunu beceri ve refleksleri boğa güreşi test edecek boğa güreşi bulls 500 kg olduğunu.Dünyanın en ünlü meydanlarda bulls alın ve boğa güreşi bir yıldız olmak.Eğlenceli ve heyecan verici bir boğa acara yüz en tehlikeli boğa ile almayı sağlar ve her vadede mevcut büyük miktarda kullanarak mücadele geçirir.Zorluklar boğa, farklı geçer birleştirir ve onları unsuccessfulto Kızgın Boğa, kamu karşılamak ve daha yüksek skor elde.