Too Many Santas!
Tüm yıl boyunca oynayabileceğiniz Noel Baba flört simülasyonu! Hangisinin daha kötü olduğunu bilmiyorsunuz: aşk hayatınız mı yoksa oyuncak mağazanızın satış raporları mı? Yılbaşı sevgisi (ve yeni müşteriler!) için çaresiz bir halde, bir Noel Yıldızı'ndan dilek diliyorsunuz. İşte o zaman mağazanız bir değil, iki değil, ALTI Noel Baba tarafından ziyaret edilir. Seksi Noel Baba, Aziz Noel Baba, Uykucu Noel Baba, Şımarık Noel Baba, Üzgün Noel Baba, Gizli Noel Baba... tek kelimeyle ÇOK FAZLA NOEL BABA! Aynı anda hem hepsine bakıp hem de dükkânı işletebilir misiniz? Yoksa tatlı Noel Baba romantizmine mi kapılacaksınız? Too Many Santas! Noel Baba ile çıkabileceğiniz kısa görsel roman! Ve Noel Baba, ve Noel Baba, ve Noel Baba.