TOHU
Tuhaf ve harika balık gezegenlerinde geçen yepyeni bir macera oyununu deneyimle. Güzel ortamları keşfet, ayrıntılı bulmacaları çöz ve gizemli bir küçük kızın ve mekanik ikinci benliği Cubus'un ardındaki gerçeği keşfet. Küçük bir kızı oynayarak maceraya atıl Kutsal Makine'yi onarma maceranda canlı ve atmosferik konumları keşfet, ilginç karakterlerle tanış ve detaylı bulmacaları çöz. Kız hafif ve çeviktir, o yüzden dünyada başkalarının ulaşamadığı alanlara gidebilirsin. Cubus'un gücünden faydalan İstediğin zaman Kızın makine arkadaşı Cubus'a dönüşebilirsin. Ağır bir şeylerin kaldırılması mı gerekiyor? Geçen ampul sineklerini yakalamak için büyük, güçlü kollara mı ihtiyacın var? Kendinin esrarengiz ve bir şekilde somut olan ayna görüntüne karşı doğaçlama gerçekleşen bir bilek güreşini kazanman mı gerekiyor? Cubus halleder. Elle çizilmiş müthiş dünyaları keşfet TOHU'daki her balık gezegenine, büyüleyici güzelliğe sahip grafiklerle hayat verilmiştir ve her gezegen ayrıntılarla doludur. Bir sürü tuhaf karakterle tanış ve toplayabileceğin tatlı yaratıkları ortaya çıkar! Ayrıntılı bir şekilde tasarlanmış bulmacaları çöz TOHU'nun eşsiz ve çılgın bulmacalarını çözmek için zekanı kullanan gerekecek. Uzaklara seyahat edebilen uçan gemine güç sağlamak için gereken yaratıkları arama görevlerinden bıyık dolu bir köstebek topunu kullanmayı öğrenmeye kadar pek çok şey. Büyüleyici bir ses atmosferinde kendinden geç TOHU, Hollow Knight'ın da müziğini yapan ödüllü besteci Christopher Larkin'e ait bir müzik içerir.