TOEM
Elle çizilmiş bu macera oyununda hoş bir keşif gezisine çık ve fotoğraf gözünü kullanarak büyülü TOEM'in gizemlerini açığa çıkar. Tuhaf karakterlerle sohbet et, güzel fotoğraflar çekerek onların sorunlarını çöz ve rahatlatıcı bir ortamda macerana devam et!