Time Recoil
Time Recoil; zamanı yavaşlatmak için öldüreceğiniz, ağır çekim silahlı çatışmalar tecrübe edebileceğiniz ve özel hareketleri tetikleyebileceğiniz bir kuş bakışı ateş etme oyunudur. Göreviniz, zamanı değiştirerek şeytani bir diktatöre dönüşen çılgın bilim adamı Bay Zaman'dan dünyayı korumak. Tüm enerjinizle bu şeytani imparatorlukta ateş edin, kaçın, koşturun ve süper güçlerinizi açığa çıkarın! - Zamanı yavaşlatmak için öldürün - öldürdüğünüz her düşman, yavaş çekimde size daha fazla süre kazandıracaktır. - Özel hareketler kazanın: Art arda ne kadar çok kişi öldürürseniz yeteneğiniz o kadar güçlü olacaktır. - Solucan delikleri üzerinden geçmişe gidin ve en sonunda Bay Zaman'ı öldürün! - Zaman Saldırısı modunda tüm yıldızları kazanarak lider panosunda zirveye çıkmaya çalışın.