The Pillar: Puzzle Escape
Gizemli adanın sırlarını çöz ve gerçekliğe kaç! Gizemi ve bulmacaları zekice birleştiren The Pillar: Puzzle Escape ile bilmeceli mekanizmalar ve eşsiz manzaralarla dolu bilinmez bir dünyanın derinliklerine dalıyoruz. Her biri eşsiz ortamlar ve çözülecek sırlar sunan adaları keşfet. Çevrenin değişmesine dikkat et ve bilinçli bir rüyadaymış gibi kontrol et. Aştığın her bir engel, bu gizemli labirentten kaçmaya ve seni içine kapatan bu özenle hazırlanmış kafesten kurtulmaya biraz daha yaklaştıracak!