The Mosaic
Çok kalabalık ve sürekli büyüyen bir şehirde sıkıcı ve sıradan bir hayat sürüyorsun. Dev bir şirketteki işine giderken hiç tanımadığın yüzlerin arasından geçiyor, telefonuna gelen anlamsız bildirimlere bakıyorsun. Mesaiye kalacağın uzun bir gün daha seni bekliyor. Hiçbir şeye anlam veremez olmuşsun. Ta ki bir gün işe giderken tuhaf şeyler olmaya başlayıp her şey değişene kadar... Mosaic, karanlık sürrealistik ve atmosferik bir macera oyunu. Şehir yalnızlığını ve anlayamadığın dev bir sistemin parçası olmaktan duyulan nefreti konu alıyor. Among the Sleep'in yaratıcılarından Krillbite Studio, çocukluk korkularını can sıkıcı ve yalnız yetişkin hayatına taşıyor.