The Deer God
Geyik Tanrı olacak bir nefes kesici 3D piksel sanat macera dininizi ve platforming becerilerini meydan . Bu hayatta , reenkarnasyon , karma ve ilgili bir oyun ; Bütün nefes kesen ve eşsiz 3D pixelized dünyada ayarlayın . Güzel aydınlatma , gün ve gece sistemi ve geniş manzara ile gözlerinize ziyafet çekin . Dünya gezegeni üzerindeki en güzel hayvanlardan biri haline gelmiştir. Bir geyik gibi LIVE . Bir geyik gibi AYAKTA . Özellikler: Muhteşem 3D piksel sanat dünyası keşfetmek için Çeşitli hayvan ve etkileşim karakter Gece ve Gündüz sistemi çeşitli görevler Öğelerin ton bulmak ve kullanmak için Diğer hayvanlara yeniden hayat Heykellerin gücünü kullanın ve boynuzlarını kadar seviyesi Sırlarını bulun ve eski bulmaca çözmek Ilginç ve karanlık bir hikaye hattı izleyin Evan Gipson tarafından Amazing Orijinal Soundtrack .