The Dark Eye: Memoria
Iki öykü, iki ana karakter, müthis bir deneyim: Memoria'da oyuncular iki farkli kahramani izleyerek çaglar arasinda yolculuk yapiyorlar: Bir savas kahramani olmak isteyen güneyli prenses Sadja ve kiz arkadasinin üzerindeki laneti kaldirmak isteyen kus avcisi Geron. Oyunda point & click ve benzersiz büyü becerileri bir araya getiriliyor. Güneyli prenses Sadja, gelmis geçmis en büyük kahraman olmak için duydugu, gem vurulamaz arzuyla, Aventuria'nin gördügü en büyük savasa katilip zafer kazaniyor: Üzerinde canli yasamayan bir çölün ortasinda Büyücüler savasi. Kus avcisi Geron, Büyük Savas'tan beri yaklasik 450 yildir yasiyor. Geron’un ebedi aski, Nuri, ugradigi lanet sonucu bir kargaya dönüsmüstür. Onun yeniden insan biçimine dönmesi için çabalayan Geron'un, büyülü güçleri olan gizemli tacir Fahi'nin yardimina ihtiyaci var. Ancak Fahi'nin yardim etmek için kesin bir sarti var: Geron'a, rüyalarinda gördügü bilmeceyi çözmeyi kabul ederse yardim edecek. Yanitlari bulma çabasi, Sadja'nin ve Geron'un öykülerinin kesismesini saglayan bir dizi olay, simdiki zamanin çok eski, unutulmus bir geçmisin acimasiz bir yansimasina dönüsecegini gösteriyor. Memoria, klasik point & click ile oynanan bir macera oyununu, fantezi dünyasindaki bilinen en basarili RPG evrenlerinden biri olan The Dark Eye'in özellikleriyle bir araya getiriyor. Point & click macera oyunu, büyü özelliklerinin ve bilgili, konuskan bir ekibin eklenmesiyle benzersiz bir hal aliyor. Oyuncular sekiz bölüm boyunca birbirleriyle istemeden etkilesime giren ve 500 yili birbirine baglayan Sadja'nin ve Geron'un kaderlerine hükmediyor. Memoria'daki her bölümde zengin grafik ögeler, muhtesem yerler, heyecan verici fantastik suç öyküsü ve bölümden bölüme degisiklik gösteren, benzersiz bir bilmece sistemi.