The Coma: Recut
Koreli kült korku klasiğinin yeniden düzenlenen bu sürümünde Sehwa Lisesi'nin karanlık koridorlarına geri dön. Kendini lisenin kabusu andıran odalarında hapsolmuş bir şekilde bulan, şanssız bir Koreli öğrenci olan Youngho'yu oynarsın. Dönem sonu sınavlarında uykuya daldıktan sonra gece yarısı okulda uyanır. Ortada tek bir sorun vardır... Burada tek başına değildir. Ruh hastası bir katil tarafından takip edilirken neden orada olduğunun gizemini çözmeye ve kaçmak için bir yol bulmaya yetecek cesareti göstermek zorundadır. Saklan: Karanlıkta eğil veya katilden kaçınmak ve uzak durmak amacıyla dolaba saklan Hayatta kal: Kullanabileceğin eşyaları aramak için el fenerini kullan ama dikkat et, dikkat çekmek istemezsin Gizem: Sehwa Lisesi öğrencilerinin ve öğretmenlerinin çarpık geçmişini ortaya çıkarmak için notlar ve ipuçları keşfet Ölüm: Unutulmuş bir sınıf köşesinde kan kaybından ölmemek için, karanlıkta gezen tehlikelere dikkat et... Sehwa Lisesi'nin kabusu andıran gizemini çözmeye yetecek kadar hayatta kalabilecek misin?