The Coma 3: Bloodlines
Kaçarak ve saklanarak oynadığın 2D korku macera oyunu The Coma 3: Bloodlines'da tehditkâr kuklalardan ve gölge canavarlardan kurtulman gerekiyor. Oyunun üç ana karakterinin maruz kaldığı kaosun ardındaki gizemi çözmek için ipucu topla ve bulmaca çöz. Sürekli gerilim ve heyecan hissi uyandıran bu oyunda oyuncular Güney Kore'nin eşsiz kültürünü ve hayat tarzını deneyimleyebilecek. Ayrıca ülkenin değişik büyülerini, lanetlerini, tarihini ve tarzını da keşfedecek. HİKÂYE Güney Kore'nin Seul şehrinde bulunan "Sehwa Özel Lisesi", uzun tarihi ve yıllardır devam eden gelenekleriyle ünlü bir okuldu. Okulun geçmişinde yatan lanetli dünyayı incelemek isteyen kişiler, burayı "Sehwa Vakfı" adıyla arka planda kalarak yönetiyordu. Amaçları gerçekliğin yansıması olan The Coma adlı kâbus boyutunu araştırmaktı. Ancak buranın bir keşif bölgesi olduğunu ve tehlikeleri baskıladığını düşünenler de vardı. Ghost Vigilante adı verilen ve geçmişin hayaletleri olan bu varlıklar, tarihin tozlu sayfalarından bu zaman dilimine gelerek ortaya çıktılar... Bir zamanlar sakin bir yer olan Coma boyutu yeniden bir kâbus diyarına dönüştü. ANA ÖZELLİKLER The Coma dünyasına hoş geldin. Söylentilerin ve şehir efsanelerinin gerçeğe dönüştüğü bu karanlık diyarda her türlü tehlike kol geziyor. Buraya izinsiz giren bir canlı içerideyken ölürse vücudu ruhundan kopar ve bir daha asla uyanamaz. Gizem ve Korku Dolu Bir Bölge: Güney Kore'nin yerel bölgelerinden birinin eşsiz, doğaüstü ve gizemli ortamını deneyimle. Önceki oyundan beri devam eden gizemler ve sırlar beynini çalıştıracak. Kimlere güveneceksin? Kimleri terk edeceksin? Yeni Konumları Keşfet: Geçmişte gördüğün okulları, mahalleleri geride bırakarak yeni görevler ve konumlarla beklenmedik maceralara çıkacaksın. Yalnız başına hayatta kalmaya mı çalışacaksın yoksa seni bu durumdan kurtaran birileri çıkacak mı? Kaç ve Saklan: Savaşma şansın yok. Etrafın gölgelerle çevrili ve korkunç kuklalar seni avlamaya çalışıyor. Fırsatın varken saklanmalı ve hamle yapıp kaçmak için doğru anı beklemelisin. YENİ ÖZELLİKLER Lanetli Tarihin 4 Baş Düşmanı: Yeni ve daha önce hiç görülmemiş baş düşmanlar geliyor. Hepsi farklı saldırı düzenlerine sahip ve onları alt etmek için değişik yöntemler kullanman gerekecek. Kompakt bölge tasarımı: Daha kapalı ve dar alanlarda kaçman ve saklanman gerekiyor. 3 oynanabilir karakter: Serinin hayranlarının tanıdığı, farklı güçlü ve zayıf yönlere sahip üç farklı karakteri istediğin zaman değiştirerek oynayabilirsin. Önceki oyunların hikâyesini de sonlandıran final: Bu oyun, The Coma 1 ile başlayan Sehwa Lisesi hikâyesinin sonunu getiriyor. Diğer oyunlarda yer alan birçok sır serinin en sürükleyici oyunuyla açığa çıkıyor.