The Bridge
The Bridge, oyuncuları fizik ve perspektif önyargılarını kırmasına zorlayan 2D mantık bulmaca oyunudur. Isaac Newton ile M.C.Escher'i buluşturan The Bridge'de yerçekimiyle oynayıp tavanı taban yapabilir ve yapılması imkansız olan mimarilerde serbestçe dolaşabilirsiniz. Gittikçe zorlaşan ve her biri oyuncuyu başarıyı kazandığını hissettirmesi için özellikle eşsiz bir biçimde tasarlanıp detaylandırılan diyarları gezebilirsiniz. The Bridge, kullandığı el çizimi, siyah beyaz litografik stili grafikleriyle oyunların sanat olarak tanımlanmasına örnektir.