The Axis Unseen
The Axis Unseen, Skyrim ve Fallout'un geliştiricilerinden birinin eseri olan bir heavy metal korku oyunu. Gizemli bir açık dünyada kadim halk kültürlerine ait canavarları avla, gelişmiş duyu güçlerini topla ve element oklarını keşfet. Dikkatli ol, ava giderken avlanma. Halk kültürlerinden canavarların izini sür ve onları avla Halk kültürlerinden canavarları avla. Bıraktıkları işaret ve kan izlerini sür. Yaklaşırken kokunu almamaları için rüzgârın hangi yönde estiğine dikkat et. İlkel metal oyun müzikleri The Axis Unseen, efsanevi post-metal grupları ISIS'in eski üyesi ve Red Sparowes'in halen üyesi olan Clifford Meyer'e ait özgün müziklere sahip. Müzikler heavy metal ve ilkel enstrümanların eşsiz bir harmanı. Oyundaki müzik olan bitene göre değişkenlik gösteriyor. Bazen atmosferik, bazense daha yoğun metal bir müziğe dönüyor. Duyularını geliştir Yaratıkların güçleriyle duyularını yükselterek geliştir. Koku taneciklerini gör. Bırakılan izlerin sıcaklığını hisset. Daha önce hiçbir beşerin görmediği renkleri gör. Eşsiz Ok Türleri Seni hayatta tutan şey, yayın ve okların. Yayını yükselt ya da ateşli, rüzgârı kontrol eden veya zamanı büken farklı ok türleri bul. Birbirini farklı şekillerde etkileyen ok türlerini deneyerek keşfet. Örneğin, rüzgâr okları ateşin daha hızlı yayılmasını sağlayabilir. Avcıların sırlarını açığa çıkar Senden önce yaşayan avcıların başından geçenleri keşfet ve ortaya çıkardıkları sırları günlüklerinden ve çizimlerinden öğren. Bu dünya nereden geldi? Yaratıkların senin dünyana geçmelerini nasıl engelleyeceksin? The Axis Unseen, Nate Purkeypile tarafından geliştiriliyor. Nate Purkeypile 18 yılı aşkın süredir oyun geliştiriyor ve Skyrim, Fallout 3/4/76, Starfield, Metroid Prime 3 ve BloodRayne 2 gibi oyunlarda çalıştı. Fallout 76'da Baş Sanat Sorumlusu'ydu ve Fallout 3 DLC'si Point Lookout'ta Yardımcı/Baş Sanat Sorumlusu olarak görev aldı.