Terrible Lizards
SENİN BURADA İŞİN YOK New Mexico güneşi altında kavrulan, bir zamanların gözde Route 66 yol kenarı durağı Dalton Dino Parkı'nda ciddi bir tuhaflık var. Çalışanlar kayıplara karışmış fakat mekânda bulduğun telefondaki gizemli bir ses senden kayıp bir çocuğu bulman için yardım diliyor. Araban ıssızlığın ortasında bozulmasaydı çekip giderdin. Yıl 1992. Cep telefonu yok. Yolculuk uygulaması yok. Yardım gelmiyor. Üstelik çok geçmeden tesiste tek başına olmadığını fark edeceksin. Seni avlayacak, kovalayacak ve sana eziyet edecek korkunç yaratıklarla karşılaşacaksın. Nefeslenmek için durduğun an, son anın olabilir. KOŞ. TIRMAN. HAYATTA KAL. Terrible Lizards korku ile birinci şahıs parkuru birleştirerek hızlı kavranan fakat derinlikli bir ustalık gerektiren kesintisiz bir kaçış deneyimi sunar. Terk edilmiş dinozor deposunda kol gezen yaratıklar peşine düşecek. Üzerine doğru yürüyor ve hücum ediyorlar. Canını kurtarmak için koşmak, zıplamak, tırmanmak, duvarda koşmak, sekmek ve kaymak zorundasın. Zekândan başka hiçbir silahın yok. ÖZELLİKLER - Korku ve Parkur Bir Arada: Akıcı, ivmeye dayalı hareketlerle amansız yaratıklardan kaç. - Gömülü Bir Gizem: Harap hâldeki bu yol kenarı cazibe merkezini keşfet, altında yatan kâbusları gün yüzüne çıkar. - Silah Yok: Peşindekileri zekânla ve manevralarınla alt et. Savaşma şansın yok. - Çevresel Unsurlarla Hikâye Anlatımı: Dalton Dino Parkı'nın ardındaki hakikati gün yüzüne çıkarmak için kaset, not ve kayıt topla.