Task Time
Task Time, 8 arkadaşın kendilerini 6 tur boyunca öngörülemez görevler ve fizik tabanlı kaosun içine attığı, liderlik tablosunun zirvesine çıkmak için yarıştığı, televizyon yarışmalarından esinlenmiş rekabetçi bir parti oyunu. Gang Beasts ve Fall Guys'ın (bazı) yaratıcıları tarafından yapılan bu oyun, arkadaşlarınızla oynayacağınız yeni favori oyununuz olmaya aday. Arkadaşlarınızı küçültebileceğiniz, tüm eşyalarını çalabileceğiniz ve ardından lavlara düşüşlerini izleyebileceğiniz çılgın görevleri tamamlayarak dizginlenemez bir kargaşaya dalın! Kazanabilirsiniz de tam anlamıyla çuvallayabilirsiniz de. Ama merak etmeyin, (muhtemelen) gerçek hayatta hiçbir sonucu olmayacak. Elbette hiçbir şey adil değil, ama işin güzelliği de bu. Task Time, öğrenmesi kolay, ustalaşması imkânsız ve bırakması aşırı zor bir oyun. Yarım milyondan fazla rastgele görev sayesinde hiçbir tur bir öncekinin tekrarı olmayacak. Bu yüzden en sakar oyuncu bile absürt ve görkemli bir geri dönüş yapabilir. Sabotaj mı yapacaksınız, hayatta mı kalacaksınız yoksa tamamen haylazlık mı peşinde olacaksınız? Task Time, arkadaşlıklarınızı ve belki de akıl sağlığınızı sınayan, hiç bitmeyen komik anlar vaat ediyor!