Sushi For Robots
Olayı ne? Sushi For Robots ilginç robotlar ve onların doyurulamaz suşi krizleriyle ilgili uçarı bir bulmaca oyunu. Nasıl sindirdikleri hakkında hiçbir fikrimiz yok ama sonuç olarak mutlular. Robot şehrinin en gözde suşi mekânın usta şefi olarak her bir seçici müdavimine zamanında mükemmel tabağı hazırlamak senin görevin. Doğru etiketleri kullanarak yürüyen bantlardaki ton balıklı ruloyu somon nigiri'ye dönüştür. Tamam ama nasıl işliyor? Robotlar seçici ve biraz da şapşallar. Yemeklerini zamanında servis ettiğine emin ol! Bu gerçekten sakin bir oyun. İstediğin zaman yeniden başlayıp farklı bir çözüm üretebilirsin. Yaratıcı ol! Yemekleri değiştirmek için etiketleri kullan ve robotik müşterilerini memnun et. Garip mekanizmalarının müşterilere zamanında yemek yetiştirip yetiştiremeyeceğini görmek için oynamaya başla. Ayrıca restoranına her hafta düzenli olarak gelen üç arkadaşın muhabbetlerini dinlemek için meydan okumalar arasında mola vermeyi unutma. Karmaşık bir olaya mı bulaşacaklar? Tabii ki hayır, bunlar sadece birlikte takılan, şapşal robotik arkadaşların küçük hikâyeleri. Biraz da madde madde anlatır mısın? - Tabii. - Hiçbir zaman çok karmaşık veya uzun olmayacak kolay bulmacalar. - Deneme yanılmayı ve yaratıcı çözümler bulmayı destekleyen açık bir sistem. - Şaibeli suşi restoranlarına giden robotların olduğu tuhaf bir dünyayı resmeden güzel çizimler. - Her hafta akşam yemeği için buluşan arkadaşların iç ısıtan hikâyesi.