Surf World Series
Tahtanı kap ve Bell's Beach (Avustralya), Waimea Bay (Hawaii), Supertubos (Portekiz), Cacimba do Padre (Brezilya) ve Jeffreys Bay (Güney Afrika) dâhil dünyanın en çok ünü duyulmayan sörf konumundan 5'ine seni getiren arcade sörf oyunu Surf World Series'in efsanevi dalgalarına atla. Öğleden sonra, akşam, gece ve kötü hava çeşitlerinin tadını farklı dalgalar ve görsel estetikle çıkar. 15 farklı sörfçüye karşı Superman ve Sushi Roll dâhil sörfün en keskin hareketlerini gerçekleştir. Kendi benzersiz düzgün tarzını tasarlama özgürlüğüne sahip olmak için 6 oynanabilir karakter ve binlerce özelleştirme ile imzalı sörfçünü tasarla. 3 çok oyuncu çevrim içi modunda yarış: Big Heat Battle, Şampiyona ve Hayatta Kalma.