Supraland: Six Inches Under
En büyük küçük maceraya dal Bulmacalar, keşifler, keşfedilecek sırlar, yüzlerce komiklik ve iki gerçekten komik şaka içeren yeni birinci şahıs Supraland macerası Six Inches Under'da yeraltında saklananları ortaya çıkar! Minyatür dünyada korkulan Rakening, Supraland halkını kum havuzunun tam altı inç altına gönderdi! Cesur bir Mavi Tesisatçı olarak oyuncak kutusu hayallerini gerçekleştir ve hayatta kalıp arkadaşlarını kurtarmak için becerilerini ve marifetlerini kullan. Sen küçük olabilirsin ama bu kocaman bir macera olacak. Yeraltı keşfi Geçmişte facialardan kurtulan oyuncakların bağlantılı yeraltı dünyasını ortaya çıkar. Mağaralar keşfedilecek sırlarla ve bölgelerle dolu, fakat önce onlara ulaşacak doğru araçları ve yetenekleri elde etmen gerek. Birinci şahıs bulmacaları Beynini (bazen de kaba kuvvetini) kullanarak çevrendeki problemleri çöz. Sırlar ve ulaşması zor alanları bulmak için platformları kullan ve engelleri aşmak adına yaratıcı yollar bulmak için fiziğin gücünü kullan. Küçük bir dünya Supraland halkı için küçük şeyler büyük farklar yaratabilir. Bir kibriti kapı açan bir alete veya bir engeli yakan meşaleye dönüştür. En son AAA pil teknolojisiyle makinelere güç ver, uçurum gibi yarıklardan geç ve jiletin ucunda yürü (kelimenin tam anlamıyla!). Kazmak için güzel bir yer Six Inches Under orijinal Supraland'ı takip eden (tam olarak devam oyunu değil) hikâyece bağımsız ve içerik dolu, herkes için tasarlanmış bir oyundur. Orijinal oyunu oynamamış olsan da hemen başlayabilir ve çok eğlenebilirsin. Sevecek daha çok Supraland Orijinal Supraland hoşuna gidiyorsa sevdiğin bulmaca çözmeli, metroidvania tarzı keşiften çok daha fazlasıyla karşılaşacaksın; ayrıca daha fazla beceri, yepyeni bir savaş yaklaşımı, daha fazla isteğe bağlı etkinlik ve yeni orijinal müzik seni bekliyor.