Super Time Force
Süper Saat Kuvvetleri bir zaman yolculuğu twist ile bir aksiyon dolu Platformer! Sen bükme ve savaş sizin yararınıza uzanan, zamanın kendisi kontrol sizdedir. Rewind zaman ve ekip-up geçmiş canlarından ile benzersiz bir tek oyunculu co-op deneyimi, eyleme geri atlamak için seçin!Uzun önce geçmişten uzak geleceğe, 6 farklı zaman dönemlerinde kadar 16 benzersiz karakter kontrolü ve savaş almak.