Super Brawl Rush
Post apokaliptik bir dünyanın dehşet verici görkeminde geriye kalan tek şey susuzluktur. AKSİYON... için açlık! ŞİDDET... için açlık! Ve HIZ için açlık! Bu açlığın adı SUPER BRAWL RUSH!!! SUPER BRAWL RUSH’da kaybedenlere yer yok, yalnızca efsanelere yer var... Bilmeniz gereken tek bir şey var: Yarış. Dövüş. Kazan! Super Brawl Rush, yakın gelecekte kıyamet sonrası harap olmuş topraklarda geçen bir beat’em up oyunudur. Kana susamış haydut, mutant ve tarikatçı sürüleriyle savaşarak zirveye ulaşın. İmparatoru tahttan indirip yönetimi ele geçirebilecek misiniz? Özellikler: * Gümbür gümbür metal müzikler! * Eşsiz saldırılara ve silahlara sahip çılgın düşmanlar! * Heyecan verici baş düşman savaşları! * Adrenalin dolu araba takipleri! * İki oyunculu çok oyunculu iş birliği modu!