Streetdog BMX
Streetdog BMX, geniş haritalarda aşırı numaralar göndererek, raylarda teknikler edinerek ve akışı hissederek sürdüğünüz bir aksiyon spor oyunudur. Sokaklara çıkıp wallride'lar, geçitler, çanaklar, rampalar ve raylarla dolu altı haritayı keşfetmeden önce bisikletinizi ve sürücünüzü özelleştirin. Yeni yerleri keşfedin, el yapımı zorlukları tamamlayın ve kombolarınızı birleştirin! Sizin Bisikletiniz, Sizin Kurallarınız Yüksek puanlara ve büyük havaya odaklanın veya kendi hızınızdaki seviyelerde ilerleyin. Streetdog BMX her türlü biniciye ve oyun stiline uygundur. Yollarınız istediğiniz kadar karmaşık ya da basit olabilir. Sadece şunu unutmayın, kombo ne kadar büyükse... o kadar sert düşersiniz. Sokaklara Sahip Olun Yaratıcılığınızı serbest bırakın. Fakie, manuel, buz kıracağı veya walldrive ile ​​270'den fazla harika meydan okumada yolunuzu bulun. Barspin'den backflip'e, crooked grind'den crankflip'e kadar - gönderdiğinizde kullanabileceğiniz çok sayıda numara ve akrobasi seçeneğiniz olacak. Çok Sayıda Özelleştirme Onlarca renk ve kıyafet seçeneğiyle bisikletinizi ve sürücünüzü istediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz. Giysiler, ayakkabılar, saçlar, dövmeler ve daha fazla seçenek arasında oynayın. Şasiden zincir halkasına kadar uzanan çok sayıda özelleştirilebilir seçenekle hayallerinizdeki BMX bisikletini yapın. BMX Bir Hayat Tarzı Uzun süreli bir BMX sürücüsü olarak, spora olan tutkumu yıllardır Trail Boss BMX ve Pumped BMX serisi gibi oyunlara aktarıyorum. Streetdog BMX, tam olarak her zaman yapmak istediğim aksiyon sporu oyunu ve benim için oyun yapma ve bisiklete binme sevgimi birleştirme yolunda bir sonraki adım.