STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN DEMO VERSION
Mücadelelerinin anısını gömmüşler yüreklerine... Bu oyun, STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN'in ücretsiz deneme sürümüdür. Bu deneme sürümünde oyunun başından itibaren Western Keep'e kadar olan ilk üç bölüm oynanabilir. Acımasız savaşlara atıl ve birçok farklı yöntemle düşmanlarını alt et. Oyunda birden fazla zorluk seviyesi ve ekibini özelleştirmeni sağlayacak birçok farklı iş ve silah bulunuyor. Böylece nasıl oynamak istediğine sen karar verebilirsin. Kristallerin ışığını geri getirmek barışı da getirecek mi, yoksa karanlığın yeni bir yüzü mü ortaya çıkacak? Ya da belki de bambaşka bir şey seni bekliyordur. *Bu deneme sürümü, tam oyun sürümünden alınmış bir kesittir. *Deneme sürümünün kayıt dosyaları sadece aynı platformdaki tam sürüme taşınabilir. *Deneme sürümünde çok oyunculu ortamda oyuncular sadece aynı platformdaki diğer deneme sürümü oyuncularıyla eşleştirilir. *Deneme sürümünün bazı özellikleri oyunun tam sürümüyle farklılık gösterebilir. *Bu deneme sürümü, bazı oyunculara fazla gelebilecek ve her yaşa uygun olmayabilecek miktarda şiddet içerir. Bu konuda sorumluluk oyuncuya aittir.