Strange Horticulture
Strange Horticulture, yerel bir bitki mağazasının sahibi olarak oynadığın bir bilmece oyunudur. Yeni bitkiler bul ve tanımla, kedini sev, cadılar meclisiyle konuş veya tarikata katıl. Hikâyeyi etkilemek ve Undermere'in karanlık sırlarını öğrenmek için güçlü bitkilerden oluşan koleksiyonunu kullan. Cadılarla kaplı ormanlar ve kayalık dağlarla çevrili garip bir kasaba olan Undermere’a hoş geldin. Strange Horticulture denen yerel bitki dükkanının sahibi Bitki Yetiştiricisisin. Bir sürü rengarenk müşteri dükkânına uğruyor, aniden yüzlerce yıl geriye uzanan gizemli tekniklerin sırlarına gömülüyorsun. Yeni bitkiler bulmak için mağazanın ötesindeki toprakları keşfet ama dikkatli ol! Karanlık ormanlar ve göller, basit bir bitki uzmanının her zaman dostu değildir. Hiç aklına bile gelmeyecek güçleri keşfedebilir veya tamamen aklını yitirebilirsin. Hangi yerleri ziyaret edeceğine ve hangilerinden kaçınacağına karar vermek için kaynak ipuçlarını kullan! Güvenilir ansiklopedini ve keşiflerinde bulduğun ipuçlarını kullanarak karşılaştığın garip bitkiler hakkında daha fazla bilgi edinirsin. Her bitkiyi tanımlayarak hikâyeyi etkilemek için onların etkilerini kullanabileceksin, hipnotize edici halüsinojenlerden güçlü zehirlere kadar.