Starfall Defenders
Starfall Defenders, benzersiz kuleler ve düşmanlar içeren klasik bir kule savunma oyunudur. Ayrıca oyuncuların daha iyi kuleler satın almasına, mevcut kuleleri yükseltmesine ve Atom Bombası, Sıçrama Bombası ve Hava Kaynağı gibi özel eşyalar satın almasına olanak tanıyan oyun içi bir mağaza sistemine sahiptir. Oyuncular, patron düşmanları yenerek, can kurtararak ve yeni haritaların kilidini açarak mağaza için para kazanabilirler. Ancak Starfall Defenders, kule yerleştirme, yükseltme ve satmanın ötesinde daha fazlasını sunuyor. Oyuncular ayrıca mayın yerleştirerek, duvarları ve elektrik alanlarını doğrudan yola engelleyerek ve bir kulenin yönünü ve hedefini kontrol ederek oyunlarını geliştirebilirler. Bu oyuncu kontrollü eylem, oyuncuların düşmanlarını doğrudan vurmalarına olanak tanıyan bir savunma oyununda benzersiz bir özelliktir.