Vakit Patrick severlerin vakti! Bir Patrick sever olarak Bikini Kasabası'nı açık dünya oyun alanın hâline getirmeye hazır mısın? Gösterinin yıldızı ol, en acayip fikirlerini hayata geçir ve oyun fiziklerini kullanarak gittiğin her yerde curcuna kopsun. Yengeç Restoran'dan Eldiven Dünyası'na kadar Sünger Bob dünyasında istediğin çılgınlığı yapabilirsin. Yalnızca bir şemsiyeyle (veya hiçbir şey olmadan) istediğin kadar yüksekten atla, Çöplük'te gömülü hazineleri ara ve Bayan Puff'ın Öfke Odası'nda öfkeni boşalt. Dünyayı Patrick'in oyuncağı hâline getirmek için mercan üfleyiciden boya kutusuna kadar bulabildiğin neredeyse tüm eşyaları kullan. En iyi arkadaşların Sünger Bob, Sandy Cheeks, Bay Yengeç ve... Plankton'un hazırladığı, yalnızca Patrick'in cesaret edebileceği mücadelelere atıl. Ya da istersen herkesten daha çok tembellik yapabilirsin! Bu senin dünyan ve istediğin kadar Patrick ol. Bikini Kasabası'nın en gizemli karakterlerinden biri olarak bu dünyaya adım at, kuralları unut ve hayal edebileceğin en şapşalca ve tahmin edilmez deneyime kendini kaptır!