Spellagis
Çift çubuklu nişancı tarzı bir oyunda bitmek bilmeyen düşman dalgalarının üstesinden gelmek için büyü yeteneklerini geliştir! Yukarıdan görünümlü piksel sanatı arenalarda acımasız düşman dalgalarıyla mücadele etmek için büyücülük güçlerini kullan! Spellagis; balçıklar, yılanlar, hayaletler, kurtçuklar ve daha birçok düşman tarafından kuşatılan bir büyücünün rolünü üstlendiğin bir hayatta kalma nişancı oyunudur. Düşmanlarını öldürmek için asanı kullan ve büyülü mermileri ateşle, ardından düşürdükleri paraları toplayarak dükkândan büyü geliştirmeleri, koruyucu çağrılar ve sağlığını hızlı bir şekilde artırmak için yiyecek gibi şansı senin lehine çevirecek eşyalar satın al. Rastgele iksirler ve para yığınları için arenadaki varilleri yok et! Her zaman tetikte ol, yoksa düşman orduları seni köşeye sıkıştırabilir. Hayatta kalmak için savaşırken en güçlü büyücü mü olacaksın yoksa düşman saldırısına yenik mi düşeceksin?