Song of Nunu: A League of Legends Story
İki yakın dost, heyecan dolu bir macera. Freljord'un ayaz yabanında sıkı dostlar Nunu ve Willump'la maceraya çık. Muhteşem ancak bir o kadar da korkutucu bu diyarda seyahat ederken bir çocukla yetinin kurduğu sarsılmaz bağı keşfet. Aile, dostluk ve büyüyle dolu bu yolculukta hem yeni arkadaşlıklar kur hem de yeni düşmanlar edin. Tequila Works tarafından geliştirilen Song of Nunu: A League of Legends Story tek oyunculu ve hikâyeli bir macera oyunu. Freljord'un keşfedilmemiş bölgelerinde karda attığın her adımla Nunu ve Willump'ın geçmişine dair gerçeğe biraz daha yaklaş ve sürükleyici bir hikâyeye kapıl. SARSILMAZ BİR BAĞ KUR En yakın arkadaşı Willump'ın yardımıyla annesini arayan ve küçük bir çocuk olan Nunu'yla oyna. Sahip oldukları sonsuz hayal gücü ve kartopu savaşına duydukları ortak sevgiyle birbirlerine sıkıca bağlanmış ikili, tehlikelerle dolu Freljord'da yolculuk ederken hem bu diyarı hem de birbirlerini kurtarmak için birlikte çalışmak zorunda. OLAĞANÜSTÜ BİR DÜNYANIN KAPILARINI AÇ Sert fırtınalar, vahşi kurtlar ve efsunlarla dolu ayaz kesmiş bir diyar olan Freljord'da dere tepe demeden yürü, tırman ve kızakla kay. Donmuş bölgelerde ilerlemek için zekânı konuştur ve buzun altında yatan gizemleri açığa çıkar. EFSANEVİ ŞAMPİYONLARA KATIL Braum, Ornn ve Volibear'in yanı sıra sapkın büyüsüyle tüm dünyayı Kara Buz'la kaplamak isteyen Lissandra gibi Freljord'un güçlü League of Legends şampiyonlarıyla tanış. Song of Nunu: A League of Legends Story'de dostluğun karşısında hiçbir şey duramaz.