Slasher: Origins Demo
Slasher: Origins, rogue-lite öğeleri ve kara-anime hikâye anlatımını bir araya getiren otomatik saldırı tabanlı 2,5D hayatta kalma oyunudur. Güçlü kahramanların kilidini aç, benzersiz yeteneklerden oluşan dizilimler oluştur ve Mephistopheles'in yer altı dünyasının kaosundan sağ çık. Kara-Anime Sanat Tarzı Animenin keskin, kendine özgü estetiğini kara filmin karanlık ve kasvetli tonlarıyla birleştiren çarpıcı bir görsel deneyimin tadını çıkar. İçine adım attığın her dünya, titiz detaylar ve tüyler ürpertici bir atmosfer ile hayat bulan canlı ve uğursuz diyarlardan oluşuyor. Kahramanlarını Seç Farklı geçmişlere, yeteneklere ve oynayış tarzlarına sahip toplam 10 kahraman arasından seçim yap. Üç güçlü karakterle başla ve ilerledikçe daha fazlasının kilidini aç. Her kahraman benzersiz bir başlangıç silahına ve seviye atladıkça evrilen yeteneklere sahiptir. Derin İlerleme Sistemi Tecrübe ve Elmas toplayarak kahramanlarını güçlendir. Seviye atladıkça açtığın yetenek, silah ve becerilerle farklı dizilimler oluşturarak şeytani güçleri geldikleri yere geri gönder. Zorlayıcı Karanlık Dünyalar Gittikçe zorlaşan sekiz dünyayı fethetmek için birbirinden güçlü baş düşmanları alt et. Her aşamada daha da tehlikeli hâle gelen bu dünyalarda hayatta kalmak için dizilimlerinle taktikler oluşturup her adımını büyük hassasiyetle atmalısın. Kahramanları Kişiselleştir Kahramanların için yeni kostümlerin kilidini aç ve karanlığın ordusuyla savaşırken kendi tarzını ortaya koy. "Animasyonlu Ultra" sinematik bitirici hareketlerini kullanarak düşmanlarını yok ederken havandan ödün verme. Sonsuz Oynanış Prosedürel olarak oluşturulmuş seviyeler, sayısız kahraman dizilimleri ve sürekli artan zorluklar sayesinde her oynanış birbirinden tamamen farklı. Yeni karakterler, dünyalar ve becerilerin kilidini açmak için tekrar savaşmaya başla ve sınırlarını ne kadar zorlayabileceğini gör.