Shin Megami Tensei V: Vengeance
Beğeni toplayan Shin Megami Tensei V'i yeni yerler, iblisler ve varoluşun kaderine yön verecek seçimlerle dolu yeni bir hikâyeyle genişletilmiş eksiksiz sürümde keşfet. Özel ön sipariş bonusu niteliğinde iki Kutsal Hazine Seti de Da'at seyahatinde yanında olacak. Shin Megami Tensei V: Vengeance, iki tam hikâye yolu içerir: Yeni yol "İntikam Tanrıçası"nda yozların intikamının dramatik öyküsüne tanık ol. Yeni karakterlerle gelişen bu hikâyede esrarengiz iblis topluluğu Kadiştu, düzeni korumak ve bozmak isteyenlerin savaşından ayrı bir karanlık plan peşinde. Dilersen orijinal Shin Megami Tensei V hikâyesi "Yaratılış Tanrıçası"nı keşfedebilir ve meleklerle iblisler arasındaki ebedî çatışmaya tanık olup dünyanın kaderi için savaşabilirsin. Günümüz Tokyo'sunda tüyler ürperten bir cinayet sahnesi kahramanımızın eve dönüş yolunu tıkadığında, saptığı farklı bir yol onu bilincini yitirmiş hâlde bir enkaza gömer. Yeni bir Tokyo'da, Da'at adı verilen kıyametin harap ettiği çorak bir arazide uyanır... Ama kana susamış iblisler canını alamadan önce, bir kurtarıcı ortaya çıkar ve birleşerek ne insan ne iblis olan kudretli bir varlığa dönüşürler: Nahobino'ya. Kahramanımız yeni edindiği güçle, sağ kalmak için sürekli birbirleriyle çatışan mitolojik tanrı ve şeytani tiranlarla dolu esrarengiz bir diyar olan Da'at'ta maceraya atılır. Cevap arayan kahramanımız dünyanın kaderini belirlemek adına, melekler ve iblisler arasındaki savaşta kendi yolunu çizmek zorundadır. KİLİT ÖZELLİKLER Shin Megami Tensei V'in Eksiksiz Sürümü Göz alıcı görselleriyle modern konsollar için tamamen gelişmiş oyun, karanlık hikâyesi, tüyler ürpertici atmosferi, güzel ve dehşet verici iblisleriyle her zamankinden daha iyi geri dönüyor. Yeni yerler, iblisler ve müziklerle muazzam ölçüde genişletilmiş Shin Megami Tensei V: Vengeance, daha erişilebilir oynanış, geliştirilmiş çatışma sistemi, yeni iblis tecrübeleri ve daha geniş alan keşfiyle sizlerle. Bir İntikam ve Yaratılış Öyküsü Hangi yolu seçeceksin? Yepyeni bir intikam öyküsünü veya orijinal Shin Megami Tensei V hikâyesini deneyimle. Her ikisinde de zorlu ve trajik kararlar verip bir ideoloji uğruna savaşmak zorunda kalacaksın. Düzen ve kaos duvarları yıkılırken kendi yolunu açacak ve insanlığın kaderinde söz sahibi olacaksın. Post Apokaliptik Dünyayı Keşfet Mitolojik iblislerle dolu, göz alabildiğince uzanan, harap bir çoraklığa dönmüş Tokyo'da mücadele ver. Geniş, açık alanlarda dolaş ve hayati öneme sahip eşyalar bulabileceğin yerleri keşfet. Savaşabileceğin ya da dost olabileceğin yüzlerce tanıdık, düzinelerce yeni iblisle karşılaş.