Sengoku Dynasty
Kıtlık ve savaş nedeniyle harabeye dönen bölgede kendine bir hayat kur, topluluğunu geliştir ve bir hanedanlık başlat. Tek başına veya çok oyunculu eşli modda oynayarak güzel bir açık dünyayı keşfet. Hayatta kalmak ve gelişmek için kaynakları topla, üret, avlan, inşa et ve sonrasında köyünün üretimini otomatikleştir. Savaşarak veya ekonomini büyüterek büyük bir lidere dönüş. Doğanın güzelliklerini deneyimle ve kadim ritüellere katılarak kutsal gizemleri açığa çıkar. Sengoku Dynasty ile Ortaçağ Japonya'sı hakkında pek çok şey öğren. Bir Lider, Zanaatkâr, Savaşçı veya Keşiş olmayı seçerek efsanevi bir maceraya atıl. AÇIK DÜNYA KÖY KURMA OYUNU Engin dünyanın her imkânından faydalan. Tek bir evle başlayıp atölyeler, demirciler, tavernalar inşa et ve sonrasında yerleşim yerlerini tüm vadi boyunca serpilen topluluklara dönüştür. GERÇEK BİR DAIMYO OL Savaşın harabeye çevirdiği Nata Vadisi'ni birleştir. Güç boşluğunu dolduran efendisiz samuraylar ve haydut çeteleri barışçıl köylülerinin varlığını tehdit ediyor. Yeni bölgeleri özgürleştir, önemli kaynaklardan bolca içeren alanları keşfetmek için altyapıyı onar ve daha büyük zorluklarla yüzleş. ELLE ÜRETİMDEN OTOMASYONA Aletler, silahlar, yemekler veya ilaçlar üret ve toprağı ekip biç. Köylülerine nasıl iş ve alet vereceğini öğren, ekonominin ve seçimlerinin katlanarak büyümesini izle. KAPSAMLI SAVAŞ SİSTEMİNDE USTALAŞ Yeteneklere odaklan veya aynı işleri tekrar tekrar yaparak gelişmeyi dene. Seçim senin. Katanalar (kılıçlar) ve Yumiler (yaylar) gibi sopalardan ve mızraklardan ustalıkla üretilen silahlar arasından favori silahını seç. Kombolarda, atılmalarda, engellemelerde ve savuşturmalarda ustalaşarak dünyayı fethet. HANEDANLIK YÖNETİMİ Gelecek nesillere refah içinde yaşayabilecekleri bir hanedanlık bırak. Köylerinin büyümesini ve gelişmesini sağla. Evlenerek mirasının haleflerin tarafından sürdürülmesini sağla. TEK BAŞINA VEYA EŞLİ MODDA OYNA İster kendi yolunda ilerle ister arkadaşlarınla güçlerini birleştirerek daha büyük köyler kur, sorumlulukları ve işleri bölüş, daha fazla kaynak topla, görevleri birlikte tamamla ve ilerlemeyi paylaş. HER ŞEYİ ÖZELLEŞTİR Sengoku dönemini istediğin şekilde deneyimle. Farklı oyun modları ve tonlarca ayar seçeneğiyle oyunu kendine göre optimize edebilirsin. Bir tıkla inşa et veya istersen tüm savaş sistemini devre dışı bırak.